Wednesday, January 13, 2010

Sudah terlalu lama hati tidak menziarah mesra ke sini. Seakan sudah menjadi satu memori yang hilang. Saya sudah tidak tahu, tidak pasti. Saya ingin terus menulis, tapi.. ya Allah.. Hinanya diri ini unutk terus menulis di sini.. Ya Allah, ingin rasanya aku keluar dari dunia batu kaca ini. Dunia yang aku kini kian parah di dalamnya. Yang aku sesak dan menangis di dalamnya. tercungap menderita.. Ingin lari dan berlari ke sini. Taman penuh keimanan. Ingin menulis, namun tangan ini tidak mampu.. membaca, apatah lagi menulis.

Dan aku terus menangis..

2 comments:

Athirah Hanisah said...

tulis dengan tangan mungkin akan penat..tapi kalau tulis dengan hati yang ikhlas,insyAllah tak penatkan..

TilMiz Ila Jannah said...

Syukran jazeelan ya ukhti. InsyaAllah. Semoga terus dithabatkan perjuangan. Erm.. insyaAllah, mampu tulis dengan tangan. Cuma hati yang banyak dosa terasa sepi di tempat yang sebegini.. ~